/____FADFADA____\
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

/____FADFADA____\

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

دعوه للابتسامه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الخديوي محمود
قسم اضحك معانـــا
قسم اضحك معانـــا

ذكر
الاوسمه : دعوه للابتسامه Vbfs2
مزاجى : دعوه للابتسامه Anafar10
رقم العضويه : 3
  : دعوه للابتسامه C13e6510

دعوه للابتسامه Empty
مُساهمةموضوع: دعوه للابتسامه   دعوه للابتسامه Ieiaaa10الأحد أبريل 13, 2008 4:36 pm

مين الشعب دا

كان فيه رئيس دوله ما دون ذكر اسماء
ففي وقت من الاوقات

مرة الريس عايز يزود شعبيته فقال لرئيس الوزراء يعلي الأسعار فالناس تتضايق يقوم هو ينزلها، فعلا رئيس الوزراء زود الأسعار، بس الناس ما اتكلمتش، عادي خالص،

الريس استغرب قوي، وقاله: طب خلي الضرايب على المرتبات خمسين للمية. زود رئيس الوزراء الضرايب خمسين فى المية، الناس هزت دماغها وسكتت.
الريس اتجنن وقال لرئيس الوزرا بص، طلع أي قرار غشيم من عندك يخلي البلد تولع، رئيس الوزرا عمل ضريبة اللي يعدي كوبري يدفع عشرة جنيه، الناس نفخت و ضربت كف بكف ودفعوا، فقام رئيس الوزرا خلى اللي يعدي يدفع عشرة جنيه وهو طالع، وعشرة جنيه وهو نازل من الناحية التانية، الناس قالت اللهم طولك يا روح و أمرنا لله و دفعوا.

رئيس الوزرا كبرت فى دماغه، وأمر إن اللي يعدي بعد ما يدفع عشرة جنيه، و هو خارج من الكوبري ياخد على قفاه، و نزل الريس بنفسه متنكر يتابع الموقف، الناس تدفع وهية طالعة الكوبري عشرة جنيه، و عشرة جنيه و هية نازلة و تاخد على قفاها وتمشي،

شوية و لقى واحد بيزعق و متضايق، وطى على ودنه قال له "مالك؟" قال له "حاجة تقرف! أنا متعطل هنا بقالي خمس ساعات..ما ينفعش كدة ..لازم يزودوا الناس اللي بتدينا على قفانا

حد فهم حاجه
يارب يتولي الشعب دا برحمته

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟
ــــــــــــــــــ
اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه

--------------------------------------------------------------------------------

مرة ثلاثة مجانين الدكتور جاب ثلاث كبايات مياه فقال لهم "أغطسوا" غطس أتنين ولم يغطس الثالث وتوقع الدكتور أنه خف فقال له "لماذا لم تغطس؟" قال له "خايف أغرق

--------------------------------------------------------------------------------

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته

فروق بين البطة والوزة 1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة 2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة 3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية 4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية 5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها

غبي دافن نصه في الارض ليه ؟ بيصور فيديوكليب انا عايش ومش عايش

ما الفرق بين الكمبيوتر و الاتوبيس و الحفرة ؟ ج:الكمبيوتر .. حاسب آلى
والاتوبيس .. حاسب يا اسطى والحفرة .. حاسب لاتقع

مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها
MoNy 2010
*_*_*_*_*
*_*_*_*_*
MoNy 2010

انثى
الدوله : دعوه للابتسامه Female31
الاوسمه : دعوه للابتسامه 1187177599
مزاجى : دعوه للابتسامه 3310
رقم العضويه : 2

دعوه للابتسامه Empty
مُساهمةموضوع: رد: دعوه للابتسامه   دعوه للابتسامه Ieiaaa10الأحد أبريل 13, 2008 4:43 pm

ههههههههههههههههههههه لا بجد حلوين اوى
troy2010
troy2010

ذكر
نقاط التميز : 400
الاوسمه : دعوه للابتسامه Aw110
رقم العضويه : 1

دعوه للابتسامه Empty
مُساهمةموضوع: رد: دعوه للابتسامه   دعوه للابتسامه Ieiaaa10الأحد أبريل 13, 2008 4:45 pm

حوده ايه رقيك تكون انت المدير وانا امشى

ايه يبنى الجمال ده
الخديوي محمود
قسم اضحك معانـــا
قسم اضحك معانـــا

ذكر
الاوسمه : دعوه للابتسامه Vbfs2
رقم العضويه : 3

دعوه للابتسامه Empty
مُساهمةموضوع: رد: دعوه للابتسامه   دعوه للابتسامه Ieiaaa10الأحد أبريل 13, 2008 4:59 pm

العين لا تعلى على الحاجب عمرها يا عمري

دعوه للابتسامه
صفحة 1 من اصل 1